ကြန္မန္႔ဒီဘိတ္ ;P

ဓမၼရသဘေလာ့မွာေရးထားတဲ့ ကြန္မန္႔ေတြကို ဖတ္ၿပီး ရီေနရတယ္ ... ကြန္မန္႔ေရးတဲ့သူေတြကလဲ ငါ့စကားႏြားရ ႏိုင္ရင္ၿပီးေရာ ... ကိုယ္ေရးတာ ဘယ္ေရာက္လို႔ ဘယ္ေရာက္မွန္းမသိ ေရးေနေတာ့တာပဲ .. တေယာက္မွ ေသးေသးတင္ကို မခံဘူး ... စကားေတြက ဟိုေရာက္လိုက္ ဒီေရာက္လိုက္ ..

အဲဒီထဲက ဦးကုမာရ ေၿပာခဲ့တဲ့အထဲမွာ … ၀ိနည္းခ်ိဳးေဖါက္တဲ့ ဒုသီလ ရဟန္းတပါးဟာ အၿပစ္မရွိပါဘူးလို႔ ေၿပာထားတာ ပါသလား … ၀ိနည္း ခ်ိဳးေဖာက္ရမယ္ လို႔လဲ ေၿပာမထားဘူး …

အဲ … ဒါေပမယ့္ …
ေထရ၀ါဒ အယူ၀ါဒေလးပ်ံ႔ႏွံေနတာ ကမာၻတခုလံုးမွာမွ ဒို႔အပါအ၀င္ လူနည္းစုေလးရယ္ … မြတ္က ေကာက္ဆြဲသြားလို႔ အလာကယ္ပါၿဖစ္သြားလိုက၊္ ခရစ္ယာန္က မစ္ရွင္လုပ္သြားလုိ႔ ဟာလီလူးယားၿဖစ္သြားလိုက္ဆိုရင္ေတာ့ … ႀကာရင္ လံုးပါးပါးရခ်ည္ရဲ႔ …

ဒီကေန ဒီလိုစၿပီးစဥ္းစားႀကည့္ပါ …

ဘာသာေရးနဲ႔ လူမွဳေရးဆိုတာ အၿမဲဆက္စပ္ေနတယ္ဆိုတာ လက္ခံတယ္ေနာ္ …

လက္မခံရင္ စက္တင္ဘာတုန္းက - ဘုန္းႀကီးေတြ ေမတၱာပို႔ဆႏၵၿပတာကို ဘုန္းႀကီးက ဘုန္းႀကီးအလုပ္လုပ္ .. ႏိုင္ငံေရးထဲ ၀င္မရွဳပ္နဲ႔ဆိုတ့ဲ အစားထဲ ထည့္လိုက္မယ္ေလ …

ဒကာ ဒကာမေတြဆင္းရဲရင္ ဘုန္းႀကီးလဲ လာဘ္ပိတ္တယ္ … ဘုန္းႀကီးေတြဟာ ႏိုင္ငံေရးနဲ႔အတြက္ ေကာင္းတာမွန္ရင္ ညႊန္ၿပရမွာပဲ … ကိုယ့္လူမ်ိဳးအေရးမွာ ထိခိုက္လာမယ္ထင္ရင္ တားဆီးရမွာပဲ … ဒါ ဘုန္းႀကီးေတြရဲ႔အလုပ္ …

ေရွးယခင္ေခတ္ေတြကို ၿပန္ႀကည့္ႀကည္႔ပါ … အထက္တန္းေက်ာင္းဆိုတာေတြ မရွိခဲ့တဲ့ တခ်ိန္ကေပါ့ … ရွင္ဘုရင္အစ ဟိုးေအာက္ေၿခ လွည္းေက်ာင္းသား ႏြားေက်ာင္းသားအဆံုး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားခ်ည္းပဲ … ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသြားတယ္ ဘာလုပ္လဲ … စာသင္တယ္ … ရြာဦးေက်ာင္းပညာေရးက သင္ေပးလိုက္တဲ့ ပညာေတြေႀကာင့္ အဲဒီဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားေလးေတြ ႀကီးလာတဲ့အခ်ိန္ မင္းတိုင္ပင္ခံ စိုးတိုင္ပင္ခံ ပ႑ိတ ပညာရွိ က၀ိေတြ ၿဖစ္လာႀကတယ္ … အဆင့္တန္းရွိရွိေနရတယ္ … အဲဒီေခတ္အခါက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာေရးရဲ႔ လူေနမွဳဘ၀ေပၚမွာ အာမခံခ်က္ ေပးႏိုင္တာကိုေပါ့ ...

အဲဒီ ရြာဦးဘုန္းႀကီးေက်ာင္းေတြမွာ ပါဠိစာေပတင္သင္ေပးခဲ့တာမဟုတ္ဖူး … ေမတၱာသုတ္ရြတ္နည္းကိုပဲ သင္ခဲ့တာမဟုတ္ဖူး .. … သူ႔ေခတ္နဲ႔ သူ႔အခါ အဆင့္တန္းရွိတဲ့ ေလာကဓါတ္ပညာေတြ … သိုင္းပညာေတြပါ သင္ေပးခဲ့တာပဲ … ဗန္တို ဗန္ရွည္ ပြဲေက်ာင္းပညာေတြ အဲဒီက စခဲ့တာေပါ့ … အဲဒီေတာ့ ေမတၱာဘာ၀နာေတြ ပြားမ်ားတဲ့ ရြာဦးေက်ာင္းက ဆရာေတာ္ေတြ ဘာလို႔ သိုင္းသင္တာကို အားေပးခဲ့လဲ … အားေပးသင့္လို႔ေပါ့ … ရပ္ေရးရြာေရး ကာကြယ္ဖို႔၊ လူ႔ေလာကကို အက်ိဳးၿပဳဖို႔ေပါ့ …

လူဆိုတာ ပုထုဇဥ္ေတြခ်ည္းပဲ … ရဟႏၱာမၿဖစ္ေသးခင္ လူ႔အလုပ္ကို လုပ္ရမွာပဲ … ရပ္ထဲရြာထဲ သူခိုး ဓါးၿပ၀င္ ႏိုင္ထက္စီးနင္းလုပ္ အဓမၼၿပဳက်င့္တာမ်ိဳးကို ခႏၱီစ .. သည္းခံၿခင္းနဲ႔ပဲ ေၿဖရွင္းမလား … ရြာပ်က္သြားတာပဲ အဖတ္တင္တာေပါ့ … ရြာကိုမီးေလာင္တိုက္သြင္း ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပါမီးရွိဳ႔ .. သာသနာပါ ပ်က္ရၿပီေပါ့ …အဲဒီေတာ့ ရြာဦးဆရာေတာ္ကလဲ သူ႔ေက်ာင္းသားေတြကို သိုင္းသင္ဖို႔ အားေပးတယ္ …
ဒါလဲ သာသနာၿပဳတာပဲ …

သူ ေၿမေတာင္ေၿမွာက္ေပးလုိက္တဲ့ ရြာဦးေက်ာင္းထြက္ ေက်ာင္းသားေတြ ပညာေတြ တတ္သြားႀကရင္ ေနာင္တခ်ိန္မွာ သာသနာအတြက္လဲအက်ိဳးၿပဳမွာေပါ့ … ကိုင္းကၽြန္းမွီ ကၽြန္းကိုင္းမွီ ဆိုသလိုပဲ …

ဒီလိုပဲ လူ႔အေရးမွာ သံဃာေတြ၀င္စြက္ခဲ့ရတာေၿပာမယ္ဆိုရင္ ကုန္ႏိုင္စရာေတာင္ မရွိပါဘူး … ဘာသာေ၇းနဲ႔ လူမွဳေရး ဆက္စပ္ေနတယ္လို႔ ဆိုခဲ့တယ္မွလား …

ေနာက္တခု …
ဘုန္းႀကီးက ဘုန္းႀကိးအလုပ္ပဲ လုပ္ရမယ္ … လူထြက္လို႔ မရဘူးလို႔ ေၿပာထားတာ ၀ိနည္းထဲမွာ ရွိသလား … ၀ိနည္းေတြ ဘာေတြ စဥ္းစားဖို႔ ညဏ္မမွီရင္ေတာင္ သမိုင္းအေထာက္အထားနဲ႔ ၿပ … အဲဒီလိုမ်ဳိးရွိခဲ့လား … မရွိခဲ့ဘူး …

ေရွးေခတ္က ရွင္ဘုရင္ကအစ ႏြားေက်ာင္းသားအဆံုး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းထြက္ႀကီးပဲ … ေယာင္ေပစူးန႔ဲ ႏွပ္ခ်ီးတြဲလဲ အရြယ္ထဲက ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ဆီ ပို႔လိုက္တယ္ … ဘာလုပ္ဖို႔လဲ … တရားအားထုတ္ၿပီး မဂ္ဖိုရဖို႔လား … မဟုတ္ဖူး ဒီအရြယ္ေလးေတြ တရားအေႀကာင္း ဘာသိဦးမွာလဲ …

ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပို႔တာ ပညာသင္ဖို႔ … ပါဠိစာေပ ေလာကဓါတ္ပညာ သိုင္းပညာ .. အဲဒီက အေၿခခံေလးေတြကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ရိုက္သြင္းေပးတာ … အဲဒီပညာေတြ တတ္ထားမွ လူရာ၀င္မွာကိုး …
အဲဒီေတာ့ မိဘတိုင္းက ကိုယ့္သားသမီးကို ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပို႔ႀကတယ္ … ရွင္ဘုရင္ မွဳးႀကီးမတ္ႀကီးက အစ … ႏြားေက်ာင္းသားအဆံုး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းထြက္ေတြခ်ည္းပဲ … အဆံုးေၿပာရရင္ တႏိုင္ငံလံုးေပါ့ … ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားလူထြက္ခ်ည္းပဲ …

အဲဒီ ႏွပ္ခ်ီးတြဲလဲ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားကိုရင္ေလးေတြကေန ဦးဇင္းၿဖစ္ … ဦးဇင္းကေန သာသနာ့ေဘာင္မွာ ေပ်ာ္ရင္ ဆက္ေန… ဆရာေတာ္ႀကီးၿဖစ္ … မေပ်ာ္ရင္ လူထြက္ … အိမ္ေထာင္ၿပဳသားေမြး … လူ၀တ္တလွည့္နဲ႔ သာသနာၿပဳ …

အဲဒါေတြ ရွိခဲ့တာပဲ … ၀ိနည္း ခ်ိဳးေဖာက္လား .. မခ်ိဳးေဖာက္ဖူး .. လူ႔ေလာက အက်ိဳးၿပဳလား .. ၿပဳတယ္ …

ရြာမွာ ကေလး အေယာက္ ၁၀၀ ရွိရင္ ၉၉ ေယာက္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသား ကိုရင္ ၿဖစ္တယ္ … လူ ဘယ္ႏွေယာက္ ၿပန္ထြက္လဲ … ၉၅ ေယာက္ ၿပန္ထြက္တယ္ …

ႏွပ္ခ်ီးတြဲလဲဘ၀တည္းက သာသနာ့ေဘာင္၀င္တယ္ … လူပ်ိဳေပါက္စအရြယ္ ကိုရင္ဘ၀မွာ လူၿပန္ထြက္ႀကတယ္ … ဘာလုိ႔လဲ … အမ်ားက ရည္းစားလြမ္းလို႔ … ကိုရင္ ေပါက္စေလးေတြနဲ႔ ရြာက အပ်ိဳေပါက္ေလးေတြ ခ်စ္ႀကႀကိဳက္ႀကတဲ့ သာဓကေတြ အမ်ားႀကီး … မခ်စ္ႀကိဳက္လို႔မွ မရပဲကိုး … ကိုရင္ေလးေတြကလဲ လူပ်ိဳေပါက္ၿဖစ္ကာစ ... မိန္းကေလးေတြကလဲ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားကိုရင္ကိုမွ မယူရင္ တၿခားေရြးစရာလူမွ မရွိပဲကိုး … အဲဒီလိုနဲ႔ ဘာသာဘာ၀ ခ်စ္ႀကိဳက္ရည္ငံခဲ့ႀကတယ္ …

သက္ေသအေထာက္အထားနဲ႔ ကိုရင္က စပ္ခဲ့တဲ့ အလွဘြဲ႔ေတြ ရည္းစားစာေတြေတာင္ ရွိေသး … အပ်ိဳေလးက ကိုရင္အတြက္ စာစပ္ထားတာမ်ိဳးေတြလဲ ရွိပါ့ .. “ပ်ိဳတို႔ေမာင္ ရွင္လိမ္ၿပန္ရင္” ဆိုတဲ့ စကားေလးကိုလဲ မွတ္မိမွာေပါ့ .. စာထဲမွာလဲ သင္ရသားပဲ … အဲဒီလို ခ်စ္ႀက ႀကိဳက္ႀကတာကို ၿမန္မာ့လူေဘာင္ အဖြဲ႔စည္းက လက္ခံခဲ့လား … သိပ္လက္ခံခဲ့တာေပါ့ … ကိုရင္ေလး လူမထြက္ခင္တည္းက သမီးရွင္မိဘကိုယ္တိုင္က အိမ္ကိုပင့္ဆြမ္းေလာင္း သမီးနဲ႔ ရည္ငံဖို႔ လမ္းေႀကာင္းေပးခဲ့တဲ့ သာဓကေတြလဲအမ်ားႀကီးေပါ့ …

ေနာက္ၿပီး ရြာက လူငယ္၁၀၀မွာ ၉၉ေယာက္ ကိုရင္၀တ္ၿပီး တေယာက္မွ ၿပန္မထြက္ရင္ ရပ္ေရးရြာေရး ေလာက္ေလာက္ငါးငါး အားထားရမယ့္ ေယာက်ာ္းလူငယ္ေလးေတြ ဘယ္မွာက်န္ေတာ့မလဲ … အိမ္ေထာင္ၿပဳ သားေမြးၿပီး ရပ္ရြာအက်ိဳး သာသနာအက်ိဳးကိုသယ္ပိုးမယ့္သူေတြ ဘယ္မွာ က်န္ေတာ့မလဲ …

အဲဒါေႀကာင့္လဲ ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ္ကလဲ ခြင့္ၿပဳတယ္ … ၿမန္မာ့ လူ႔ေဘာင္အဖြဲ႔စည္းကလဲ ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီးလက္ခံခဲ့တယ္ …

ဘာလို႔ ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကိး လက္ခံခဲ့လဲ .. ရြာဦးေက်ာင္းက သင္ေပးလိုက္တဲ့ ပညာက တခ်ိန္မွာ လူတလံုးသူတလံုးၿဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္လို႔ … အဆင့္အတန္းရွိရွိေနႏိုင္ေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္လို႔ … အဲဒီ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားကိုရင္ေလးေတြပဲ တခ်ိန္မွာ ပ႑ိတာ ပညာရွိေတြ ၿဖစ္သြားႀကတယ္ … မင္တိုင္ပင္ စိုးတိုင္ပင္ အမတ္ႀကီးေတြ ၿဖစ္လာႀကတယ္ … ယုတ္စြအဆံုး ... ပညာတတ္ သာမေဏေက်ာ္ကို လူ၀တ္လဲ မိန္းမေပးစားၿပီး .. ရွင္ဘုရင္အရာေတာင္ ထားခဲ့တဲ့ သာဓကေတြ ရွိခဲ့တယ္မွလား …

အဲဒါေႀကာင့္လဲ စာေပက်မ္းဂန္မွာ ႏွံ႔စပ္ကၽြမ္းက်င္တဲ့ ကိုရင္ လူငယ္ေလးေတြကို သမီးရွင္ေတြကိုယ္တိုင္က ေက်ာင္းလမ္းေပးခဲ့တဲ့ သာဓကေတြ ရွိခဲ့တာေပါ့ … စာေပတတ္တဲ့ ကိုရင္ေလး လူထြက္လုိ႔ သူ႔သမီးနဲ႔ အိမ္ေထာင္က်ရင္ သူ႔သမီး ေနာင္ေရး ေကာင္းစားမယ္ .. ဒီသေဘာပဲေလ …

အဲဒါ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာေရး ေခတ္ေကာင္းတုန္းကေပါ့ …

ေနာက္ေတာ့ .. ကိုလိုနီေခတ္ေရာက္လာတယ္ … အထက္တန္းေက်ာင္းပညာေရးစနစ္ ထြန္းကားလာတယ္ … တိုးတက္လာတဲ့ ပညာေရးကို ေရွးရိုးထံုးစံလိုက္တဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာေရးက လိုက္မမွီေတာ့ဘူး … အထက္တန္းေက်ာင္းက ၿပိးလို႔ ယူနီဗာစီတီက ဘြဲ႔ရရင္ ၿမိဳ႔အုပ္မင္း အေရးပိုင္ေလာက္ ေနရာမွန္းလို႔ရတယ္ … ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းထြက္ဆိုရင္ စာကိုေရးတတ္ဖတ္တတ္ရံုေလာက္ပဲထားတဲ့အေနထား ေရာက္လာတယ္ … ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းက သင္ေပးတဲ့ ပါဠိကို ရွလြတ္ရွလြတ္နဲ႔ေၿပာတတ္တဲ့အၿဖဴေတြႀကားမွာ ေနရ မေပးေတာ့ပဲကိုး …

အဲဒီလို ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားေလးေတြ လူထြက္ၿပီးရင္ စာေရးစာခ်ီ အလုပ္လုပ္ဖို႔ကိုေတာင္ လူရာမသြင္းခံရတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘုနး္ႀကီးေက်ာင္းသား သူေတာင္းစားဆိုတဲ့ စကားေပၚလာတာေပါ့ …

ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းက ေပးလိုက္တဲ့ ပညာေရးစနစ္ဟာ အဲဒီေခတ္မွာ ေနရာမရေတာ့ဘူး … အဲဒီလို မေရရာတဲ့ အနာဂတ္မ်ိဳးရွိေနတဲ့ ကိုရင္ေလးေတြကိုလဲ ဘယ္သမီးရွင္မိဘက သူ႔သမီးနဲ႔ သေဘာတူႏိုင္ေတာ့ပါမလဲ … အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး မိဘေတြကိုယ္တိုင္ကလဲ … နင္ဘုန္းႀကီးလူထြက္ယူရင္ သာသနာဖ်က္မ ၿဖစ္မယ္ေနာ္ဆိုၿပီး ေၿခာက္လွန္႔လာတာေပါ့ … သဘာ၀က်ပါတယ္ …

အဲဒီေခတ္က စတင္လာတဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာေရး နိမ့္က်မွဳဟာ ဒီဖက္ေခတ္အထိပဲ …

ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာေရး နိမ့္က်မွဳ .. ေရွးရုိးစြဲဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာရဲ႔ ဘ၀အေပၚ အာမခံခ်က္မေပႏိုင္မွန္းသိခဲ့တဲ့ ဆရာေတာ္ေတြက သမိုင္းတေလ်ွာက္မွာဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာေရးကို အဆင့္တန္းမွီ ပညာေရးၿဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားခဲ့ႀကတယ္ …
ပါဠိစာေပ ဘုရားေဟာက်မ္းဂန္တင္ မကဘူး ... ေခတ္ပညာ စာေပေတြ ဘာသာၿခားအယူ၀ါဒ ကိုပါ ေလ့လာခဲ့ႀကတယ္ … ေ၀ဖန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ႀကတယ္ …

လယ္တီ ဆရာေတာ္ႀကီး၊ မဟာဂႏၼာရံုဆရာေတာ္ႀကီး ၊ အရွင္ဥတၱဌ စသည္ၿဖင့္ သာသနာ့ အာဇာနည္မ်ားစြာ သမိုင္းေႀကာင္းမွာ အထင္အရွားရွိခဲ့တယ္ … အဲဒီဆရာေတာ္ေတြရဲ႔ ေ၀ဖန္ေဆြးေႏြးခ်က္ေတြ အထင္ရွားရွိတယ္ ...

ေခတ္ၿပိဳင္ အယူ၀ါဒေတြ ထြန္းကားလာတဲ့ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ သာသနာ ထြန္းကားဖို႔ဆို ယႆာႏုဘာ၀ေတာ ရြတ္ေနယံုနဲ႔ မရေတာ့ဘူး … ေခတ္အၿမင္ရွိရမယ္ … တၿခားအယူ၀ါဒေတြနဲ႔ ယွဥ္ၿပီး ေ၀ဖန္ပိုင္းၿခားႏိုင္စြမး္ရွိရမယ္ … ေ၀ဖန္ပိုင္းၿခားတဲ့အတိုင္ ခ်ၿပရဲတဲ့ သတၱိလဲ ရွိရမယ္ …


အဲဒါေႀကာင့္လဲ ဒီေခတ္မွာ ၿပည္ပမွာ ေခတ္ပညာေတြ ေလ့လာ ဆည္းပူးေနတဲ့ သံဃာေတာ္ေတြ ေတြ႔ရတာပဲ … ဘုရားေဟာပိဋကတ္ေတြတင္မက ေခတ္ပညာေတြကိုပါ ေလ့လာႀကတယ္ … ဘာသာၿခားအယူ၀ါဒေတြကိုေလ့လာႀကတယ္ … အဲဒါ တၿခားဘာသာကို ေစာ္ကားဖို႔လုပ္တာမဟုတ္ဖူး ... အခ်က္လက္နဲ႔ ေဆြးေႏြးေ၀ဖန္သေရြ႔ တၿခားဘာသာကို ေစာ္ကားတာမဟုတ္ဖူး ... အရွိကို အရွိအတိုင္း ေၿပာတာ ... သာသနာၿပန္႔ပြားဖို႔လုပ္တာပဲ …
အမွားသိရင္ အမွန္ေရာက္မယ္ ... ဒီသေဘာပဲ ...

ဘာလို႔ ဗုဒၶအယူ၀ါဒကို မွန္ကန္ၿပည့္စံုတဲ့ အယူ၀ါဒလို႔ မွတ္ေက်ာက္တင္ႏိုင္လဲ ... အဲဒီလို ေ၀ဖန္ပိုင္းၿခားတတ္တဲ့ ဆရာေတာ္ေတြ ေပၚခဲ့လို႔ပဲ ... မဟုတ္ရင္ သီဟိုၿပန္ဆရာေတာ္ေတြ ေရးခဲ့တဲ့ အဌကထာေတြကို ဘုရားေဟာအစစ္ပါဆိုၿပီး ေရာေယာင္ခ်ကုန္ႀကေတာ့မွာေပါ့ ...

ေနာက္တခုက ဘုန္းႀကီးလဲ မေပ်ာ္တဲ့အခ်ိန္လူထြက္လို႔ရတယ္ … လူထြက္ၿပီးမွ အိမ္ေထာင္ၿပဳတာ … ဒါ ၀ိနည္းကို ခ်ိဳးေဖာက္တာ မဟုတ္ဖူး … လူ႔ေလာက အက်ိဳးစီးပြာကိုလုပ္ … ႀကီးပြားခ်မ္းသာေအာင္လုပ္ … လူ၀တ္နဲ႔ တဖက္တလမ္းက သာသနာကို ပံ႔ပိုး … ခ်မ္းသာေအာင္ စီးပြားရွာၿပီး သာသနာကိုပံ႔ပိုး … ဒါလဲ သာသနာၿပဳတာပဲ … အဲဒီလို သာသနာၿပဳခဲ့တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ ဘုရားလက္ထက္ကတည္းက အမ်ားႀကီးရွိခဲ့တယ္ ...

အဲဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ စဥ္းစားႀကည့္ ... ဦးကုမာရေၿပာတာ မွန္လားမွားလားေတြ႔လိမ့္မယ္ ... ဘယ္သူက ဘုန္းႀကီး၀တ္နဲ႔ မိန္းမယူမယ္ေၿပာသလဲ … ဦးေႏွာက္ေလးနဲနဲသံုး စဥ္းစားေပါ့ … ၿပီးရင္ အခ်က္လက္နဲ႔ ေဆြးေႏြးေလ ...

ဒီေလာက္ပါပဲ … ဆက္ေဆြးေႏြးႀကပါဦး … အၿမင္ေတြ ရွင္းလင္းသြားေအာင္ေပါ့ …

(ဒါနဲ႔ အဲဒီကလ်ာက ဒီဂါဒီယန္ဘေလာ့မွာတင္ထားတဲ့ ကလ်ာနဲ႔ အတူတူပဲလားေတာ့ မသိဘူး ... ဒါဆိုရင္ေတာ့ ဗုဒၶဘာသာ ၿဖစ္ႏိုင္ေခ် နည္းတယ္ ... ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ၀င္ေဆြးေႏြးတဲ့အတြက္ေတာ့ ေက်းဇူးတင္တာေပါ့ ... ေဆြးေႏြးတဲ့ အခါမွာလဲ သူမ်ားေတြလို အခ်က္လက္ေလးထည့္ (ဘာေႀကာင့္ ကိုယ္ဘာလို႔ေၿပာရတယ္ဆိုတာမ်ိဳး) ေဆြးေႏြးေပါ့ ... ဘာအခ်က္အလက္မွမရွိပဲ ဖင္ပိတ္ၿငင္းေနေတာ့ ဦးေႏွာက္ထဲမွာလဲ ဘာမွ မရွိတဲ့ပံုစံမ်ိဳး ေပါက္ေနတယ္ … )

ဓါတ္လံုး

0 comments:

Post a Comment