ကယ္တင္ရွင္ ဘယ္သူလဲ...

ဗုဒၶဘာသာ ဘုန္းႀကီးဝတ္ပီ မေနႏုိင္ေတာ့ လူထြက္ ပီေတာ့ ခရစ္ျဖစ္သြားတဲ့ ဆရာကံထူးရဲ႕ သက္ေသခံခ်က္

http://www.mirrorcreator.com/files/4...lip0.mp4_links

http://www.mirrorcreator.com/files/0...lip0.mp4_links

ဆရာကံထူးရဲ႔ သက္ေသခံခ်က္ ဆိုတာကို နားေထာင္ၾကည့္ၾကပါဦး

အေၾကာင္းတုိက္ဆုိင္လို႔ ဆရာကံထူး သက္ေသခံခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို နာေထာင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္. ဆရာကံထူးရဲ႕ စကားတစ္ခုတည္း နားေထာင္မယ္ဆုိရင္ အေတြးအေခၚမွားမ်ား ျဖစ္ႏုိင္တာမုိ႔ မိမိနားလည္သေလာက္ ဆရာကံထူး မေျပာဘဲ က်န္ခဲ့ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ာကို ေရးသားလုိက္ရပါတယ္..
ဆရာကံထူးမေျပာမိဘဲက်န္ခဲ့ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ား..

ကြ်န္ေတာ္ဟာ ဗုဒၶဘာသာစစ္စစ္ျဖစ္တယ္လုိ႔ ေျပာခဲ့ေပမဲ့. ရာခုိင္ႏႈန္းအားျဖင့္ ၅၀ ရာခုိင္ႏႈန္းကို မေရာက္ခဲ့ပါဘူး.. တကယ္တမ္း ဗုဒၶဘာသာစစ္ဆုိတာ ေလာကုတၱရာသရဏဂံုတည္သူ ေသာတာပန္သာျဖစ္ပါတယ္.. (၁၀၀) % ဗုဒၶဘာသာျဖစ္ပါတယ္.. တကယ္လုိ႔ အတိတ္၊ အနာဂတ္၊ ပစၥဳပၸန္ကာလသုံုးပါးလံုးမွာ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္သေဘာကုိ ကုိယ္တုိင္မ်က္ေမွာက္ထြင္းေဖာက္သိခဲ့ရင္ေတာ့ (၈၀)% ဗုဒၶဘာသာျဖစ္ပါတယ္. စူဠေသာတာပန္ေပါ့။ သာသာနာေတာ္မွာ အျမစ္တြယ္သူလု႔ိ ေခၚပါတယ္… ဂတိျမဲသြားပါပီ… ရုပ္နာမ္ႏွစ္ပါး ခႏၶာငါးပါးကို ကုိယ္တုိင္မ်က္ေမွာက္ထြင္းေဖာက္သိတဲ့ နာမရူပပရိေစၧဒဉာဏ္တုိင္ေအာင္ ေရာက္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ (၆၀)% ေလာက္ ဗုဒၶဘာာသာျဖစ္ပါတယ္.. သထမကမၼ႒ာန္း ေလးဆယ္ထဲက တစ္ခုခုကို ေအာင္ျမင္ေပါက္ေျမာက္ေအာင္ က်င့္ၾကံႏုိင္ရင္ေတာ့ (၅၀)%ခန္႔ ဗုဒၶဘာသာတစ္ေယာက္ျဖစ္မွာပါ.. (မိမိထင္မိတာကို တြက္ခ်က္ထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္)
ဒါမွ မဟုတ္လည္း ဥပါသကာ ပဒုမၼာတုိ႔. ဥပါသကာ ပုဏၰရိတ္တုိ႔လည္း ဗုဒၶဘာသာစစ္စစ္ေတြျဖစ္ၾကပါတယ္.
ဒီေတာ့ ဆရာကံထူးက ဗုဒၶဘာသာစစ္စစ္ဆုိတာ ရာခုိင္ႏႈန္းဘယ္ေလာက္လဲဆုိတာကုိ ေျပာခဲ့ဖို႔ က်န္ခဲ့ပါတယ္.. ျဖစ္ႏုိင္ေခ်ကေတာ့ ဆရာကံထူး တရားထုိင္စဥ္ စိတ္တည္ၿငိမ္မႈကုိမွ် မရေလေသာေၾကာင့္ သမာဓိမွ်ပင္ မျဖစ္ခဲ့ေခ်။ ထုိေၾကာင့္ တရားေလွ်ာက္တုိင္း လိမ္ညာမႈမ်ားနဲ႔ အဆံုးသတ္ခဲ့ရပါတယ္။ လိမ္ညာတတ္သူျဖစ္ေသာေၾကာင့္လည္း သမာဓိမျဖစ္တာ ျဖစ္ရပါတယ္.. ဒါဆုိရင္ ဆရာကံထူးရဲ႕ဗုဒၶဘာသာစစ္မႈသည္.. သီလမွ် မလံုေလေသာေၾကာင့္ (၁၀) %ဗုဒၶဘာသာမွ် မျဖစ္ခဲ့ပါေခ်.. ရဟန္းတစ္ပါးျဖစ္ခဲ့ပါမူ. တရားကုိေနစဥ္ လိမ္ေလွ်ာက္ခဲ့ေလေသာေၾကာင့္ သီလကင္းမဲ့ေနေသာ ဒုႆီလမွ် ျဖစ္ခဲ့ရေခ်တယ္..လိမ္လည္တတ္ေသာ သူသည္ မျပဳလုပ္ရဲေသာ မေကာင္းမႈ ဒုစရုိက္မရွိေခ်.. ဥတၱရိမႏုႆဓမၼမ်ားကို လိမ္ညာေျပာခဲ့ပါမူ သာသနာေတာ္မွ ဆံုးရႈံးလွ်က္ရွိေသာ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္.ဒါေၾကာင့္လည္း လူထြက္မိပါတယ္.. (၈)နွစ္သားမွ (၁၀)ႏွစ္တုိင္တုိင္ (၁၈)ႏွစ္သားထိဆုိရင္ ကုိရင္ဝတ္ခဲ့တဲ့ ဆရာကံထူးဟာ… ခၽြတ္ယြင္းတဲ့စကားမ်ားကို အဘယ္မွ်ေလာက္ ေျပာခဲ့ပါသလဲ……

ဒါေၾကာင့္ ဆရာကံထူးရဲ႕ ဗုဒၶဘာသာစစ္စစ္ဟူေသာ စကားကုိ မယံုစားမိဖို႔ ခရစ္ယာန္ညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွမမ်ားကို သတိေပးလိုက္ရပါတယ္… ခရစ္ယာန္ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမမ်ားက မိမိတုိ႔ ဘာသာထဲကုိ ဝင္လာတုိင္း အထင္မၾကီးသင့္ပါ…. သူတစ္ပါးေျပာစကားနဲ႔ လမ္းဆံုးမေနသင့္ပါ…. လိမ္ညာတတ္သူဟု ဝန္ခံထားတဲ့ သူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စကားကုိ ခ်င့္ခ်ိန္ပီ ယံုသင့္ပါတယ္…..

ေနာက္တစ္ခါ ဆရာကံထူး.. ခဲြျခားျပသြားတဲ့ ဘုရား၊ ဘုရားသခင္ဆုိေသာ စကားကုိလည္း ခရစ္ယာန္ညီအစ္ကုိ ေမာင္နွမ သတိထားမိပါရဲ႕လား.. ဘုရားသခင္ဆုိတ့ဲ စကားက ဘယ္က လာသလဲ.. ဗုဒၶဘုရားသခင္ကို ေခၚတဲ့ စကားကေနလာတာေနာ္… God ဆုိတဲ့ စကားကုိ ဘုရားသခင္လုိ႔ ဘာသာျပန္ႏုိင္တာဟာ…. ဗုဒၶစာေပကို ဖတ္ရႈပီ ဘာသာျပန္ထားတာပါ… ဗုဒၶစာေပမွာလည္း ျမတ္ဗုဒၶကုိ ဘုရားသခင္လို႔ ဘာသာျပန္တာပဲ.. ဒီေတာ့ ျမတ္ဗုဒၶဟာ ျမတ္ဗုဒၶပါပဲ.. God ဟာလဲ God ပါပဲ.. ဘယ္သူက ဘုရား၊ ဘယ္သူက ဘုရားသခင္လုိ႔ ေျပာပုိင္ခြင့္ မရွိပါဘူး..

ဆရာကံထူးရဲ႕ ငယ္စဥ္ေတာင္ေက်း ကေလးဘဝကလည္း သနားစရာပါ… ဒါေပမဲ့သူက ခရစ္ယာန္က်မ္းအလုိအရ ဘုရားသခင္က ေရွးမဆြကပင္ ေရြးေကာက္တာဟု ေျပာဆုိခဲ့ပါတယ္. ဆရာကံထူးေျပာပံုအရဆုိရင္. ဓမၼပဒထဲက ေကာသမၺီ သူေဌးအေၾကာင္း မၾကားဖူးသလားဟု သံသယျဖစ္ရတယ္.. ေမြးကတည္း အၾကိမ္ၾကိမ္အသတ္ခံရေသာ္လည္း မေသဘဲ ေနာက္ဆံုး ေကာသမၺီသူေဌး ေဃာသကျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္.. ေနာက္ဆံုး (၁၀၀) % ဗုဒၶဘာသာျဖစ္ခဲ့ပါတယ္… ဒါေပမဲ့ သူကုိ ဗုဒၶသာသာက ေရြးေကာက္ထားတာဟု မေျပာခဲ့ေခ်.. ဆရာကံထူးနဲ႔ ဇာတ္လမ္ျခင္း ဆင္တူေသာလည္း တလမ္းစီ ခြဲထြက္သြားသူမ်ားျဖစ္ပါတယ္.. တကယ္လုိ႔ ဆရာကံထူးအေနန႔ဲ ေဃာသသူေဌးအေၾကာင္းကို ဖတ္ရႈဖူးပါက ခရစ္ယာန္ဘုရားသခင္ ေရြႊးေကာက္မခံရတဲ့ ေဃာသကသူေဌးအေၾကာင္းကို ထည့္သြင္းေျပာၾကားခဲ့မယ္ဆုိရင္ ခရစ္ယာန္တရားနာပရိတ္သတ္အေနနဲ႔ စဥ္းစားႏႈိင္းခ်ိန္ဖုိ႔ အခြင့္အေရးမ်ား ရရွိၾကမွာပါ….ဒါေပမဲ့ ဆရာကံထူး မေျပာခဲ့…

ေနာက္တခါ ဆရာကံထူးက ဗုဒၶသာသနာကို ဘာသာတရားတစ္ခုလို႔ ထင္ခဲ့ပံုရပါတယ္.. ဒါဆုိရင္ ဆရာကံထူး မွားပါပီ… ေရွးယခင္ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ဗုဒၶသာသနာ တစ္ခုတည္း ထြန္းကားခဲ့စဥ္က သမၼာဒိ႒ိ နဲ႔ မိစၧာဒိ႒ိဆုိတဲ့ စကားဘဲရွိပါတယ္.. ဗုဒၶဘာသာတုိ႔ ခရစ္ယာန္ဘာသာတုိ႔ဆုိတဲ့စကားလံုးက အဂၤလိပ္ေတြ ျမန္မာျပည္ကုိ သိမ္းပိုက္ပီ ေနာက္ပုိင္းမွ ေပၚေပါက္လာခဲ့တာပါ….
ဒါေၾကာင့္ ဗုဒၶသာသနာဟာလည္း သမၼာတရားပဲဆုိတာ ဆရာကံထူး ေဟာေျပာရန္က်န္ရွိခဲ့ပါတယ္ဆုိတာ ခရစ္ယာန္ညီအစ္ကုိမ်ား သိေစရပါတယ္…..
ဘုရားတရားလိုက္စားတယ္.. ဘုရားေျပာတဲ့အတုိင္း ေလွ်ာက္တယ္..-- ဆံုးမစကားကို လိုက္နာတယ္.. ဒါေတြကေတာ့ အထူးရွင္းျပစရာမလုိတဲ့ အဓိပၸါယ္တူ စကားေတြပါပဲ..
တရားက်င့္တယ္။။ တရားအားထုတ္တယ္.. တရားထုိင္တယ္.. တရားေတာ္ကို ကုိးစားယံုၾကည္ပီ ၾကိဳးစားေနတယ္..ဒါေတြလဲ အဓိပၸါယ္တူေတြပါပဲ..
လူကုိဖန္ဆင္းတဲ့ သမၼာက်မ္းစာအေၾကာင္းကို ဆရာကံထူးေဟာေျပာခဲ့ေသာ္လည္း လူမရွိ၊ နတ္မရွိ၊ အသက္ဇီဝ၊ ဝိညာဏ္မရွိေၾကာင္းကို ဗုဒၶသာသာတရားေတာ္မ်ားကို ခရစ္ယာန္ပရိသတ္မ်ားကုိ ဆရာကံထူး ေျပာေပးခဲ့ပါမူ မ်ားစြာ အက်ဳိးရွိေလရာတယ္…

အသက္ရႈတယ္ဆုိတာ ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းေပးလုိ႔ရႈရတာ မဟုတ္ပါဘူး။။ ဟဒယဝတၳဳကို မွီတြယ္ေနတဲ့ စိတ္ေတြ ျဖစ္တုိင္း ျဖစ္တုိင္း ဝင္ေလထြက္ေလ.. အႆာသ ပႆာသေတြ ျဖစ္ေနပါတယ္. အသက္ရႈတဲ့ေလကို ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းေပးစရာမလုိကို ကုုိကံထူး ဘာေၾကာင့္ ထည့္မေျပာခဲ့ပါလိမ့္..
ကိေလသာေတြနဲ႔ ေႏွာင္ဖြဲ႕ ရႈပ္ေထြးေနမႈေၾကာင့္ လြတ္ေျမာက္မႈ မရႏုိင္တာကို ဆရာကံထူး ေစတနာထား၍ ေဟာေျပာသင့္ရပါတယ္.. ထုိသို႔ မေျပာႏုိင္ပဲ ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းတာျဖစ္မယ္. မေကာင္းတာလုပ္ရင္ မေကာင္းတာျဖစ္မယ္ဟု အေပၚယံေလာက္တာ ေဟာေျပာေလေသာေၾကာင့္ ဟာကြက္ၾကီးလုိ ျဖစ္ခဲ့၇ပါတယ္…
ဘာသာတရားက ခ်ည္ထားတယ္ဆုိတာ ဗုဒၶဘာသာကို ေျပာေနတာ မဟုတ္ဘူးဆုိတာကုိ ဆရာကံထူး ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာသြားသင့္ပါတယ္.. ဗုဒၶသာသာအလုိေတာ္အရ ကုသုိလ္ဆုိတာ ေရႊေလွာင္အိမ္နဲ႔ တူတယ္.. အကုသုိလ္ဆုိတာ သံေလွာင္အိမ္နဲ႔တူတယ္.. ႏွစ္ခုလံုးက ေႏွာင္ဖဲြ႕ပါတယ္. အေနွာင့္အဖြဲ႕ဟူသမွ်မွ လြတ္ေျမာက္ဖုိ႔ ဗုဒၶဝါဒေပၚထြန္းလာတာကို ဆရာကံထူး ေျပာဆုိသင့္ပါတယ္..
အပူတြင္ ကိေလသာ၊ အေအးတြင္ ေမတၱာဟု ဆုိရုိးရွိသည္။ သတၱဝါတုိ႔၏ စိတ္ကုိ ပူပန္ေစတတ္။ ဆင္းရဲေစတတ္၊ ညစ္ႏြမ္းေစတတ္ေသာ သေဘာကုိ ကိေလသာဟု ေခၚဆိုသည္။ တရားကုိယ္အားျဖင့္ ေလာဘ။ ေဒါသ စေသာ တရားမ်ားကုိ ေကာက္ယူရသည္။ အရာဌာနသုိ႔ လုိက္၍ ကိေလသကုိပင္ သံကိေလသလည္းေကာင္း၊ ဥပကၠိေလသဟုလည္းေကာင္း သံုးစဲြေလ့ရွိသည္။

ေနာက္တစ္ခါ ဆရာကံထူး ေျပာသြားတဲ့ ႏွလံုးသားညစ္ႏြမ္းေစတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြက ကိေလသာေတြပါ..
ကိေလသာ သံုးမ်ဳိး ရွိသည္။ ၃ မ်ဳိးကား...
(၁) အႏုသယ ကိေလသာ..( ၂) ပရိယု႒ာနကိေလသာ၊ (၃) ဝီတိကၠမကိေလသာတုိ႔ ျဖစ္သည္။

တနည္းကိေလသာ (၈)မ်ဳိးရွိသည္။ (၈)မ်ဳိးကား..
(၁) ကလဟ-- ျငင္းခံုျခင္း၊
(၂) ဝိဝါဒ = ခုိက္ရန္ျဖစ္ျခင္း။
(၃) ပရိေဒဝ = ငုိေကၽြးျခင္း၊
(၄) ေသာက = စုိးရိမ္ပူပန္ျခင္း၊
(၅) မစၧရိယ = နွေျမာဝန္တုိျခင္း။
(၆) မာန = ေထာင္လႊား မာန္မူျခင္း။
(၇) အတိမာန = အလြန္ေထာင္လႊာမာန္မူျခင္း။
(၈) ေပသုည = ေခ်ာပစ္ ကုန္းတုိက္ျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။

တနည္း ကိေလသာ (၁၀)ပါးရွိသည္။
(၁) လုိခ်င္တပ္မက္မႈ ေလာဘ၊
(၂) ဖ်က္ဆီး ျပစ္မွားမႈ ေဒါသ၊
(၃) (အမွန္သေဘာ၌) ေတြေ၀မႈ (အမွန္ကုိ မသိမႈ) ေမာဟ၊
(၄) (ငါသာလွ်င္ ျမတ္၏ဟု စသည္ျဖင့္) မွတ္ထင္မႈ (ေထာင္လႊားမႈ) မာန၊
(၅) အျမင္မွားမႈ ဒိ႒ိ၊
(၆) ယုံမွားမႈ ၀ိစိကိစၦာ၊
(၇) (စိတ္၏) မခံ့မႈ (ထုိင္းမႈိင္းမႈ) ထိန၊
(၈) ပ်ံ႕လြင့္မႈ ဥဒၶစၥ၊
(၉) (ကာယဒုစ႐ုိက္ စေသာ မေကာင္းမႈမွ) မရွက္မႈ အဟိရီက၊
(၁၀) (ကာယ ဒုစ႐ုိက္စေသာ မေကာင္းမႈမွ) မေၾကာက္လန္႔မႈ အေနာတၱပၸ တုိျဖစ္ၾကသည္။

တနည္း ကိေလသာ (၁၇)မ်ဳိးရွိ၏။ (၁၇)မ်ုိးကား...
(၁) ေလာဘ
(၂) ေဒါသ
(၃) ေမာဟ
(၄) ေကာဓ = အမ်က္ထြက္ျခင္း
(၅) ဥပနာဟ = ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ျခင္း
(၆) မကၡ = သူျပဳဘူးေသာ ေက်းဇူးကုိ ေခ်ဖ်က္ျခင္း၊
(၇) ပဠာသ = ဖက္ျပိဳင္ျခင္း။
(၈) ဣႆာ = ျငဴစူျခင္း၊ မနာလိုျခင္း၊ သူတထူး ပ်က္စီးေစလိုျခင္း၊
(၉) မစၧရိယ = မိမိစည္းစိမ္စသည္ကုိ လ်ဴိ႕ဝွက္ျခင္း။ ဝန္တိုျခင္း
(၁၀) မာယာ = မိမိ`၌ ရွိေသာ အျပစ္ကုိ လွည့္ပတ္ ဖံုးကြယ္ျခင္း
(၁၁) သာေဌယ် = မိမိ`၌ မရွိေသာ ဂုဏ္ကုိ ထုတ္ေဖာ္ ဟန္ေဆာင္ျခင္း
(၁၂) ထမ႓ = စိတ္ဓာတ္ ခက္ထန္ၾကမ္းတမ္း
(၁၃) သာရမ႓ = သူတပါးကုိ ျပိဳင္ဆုိင္ ထိပါးခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္း..
(၁၄) မာန
(၁၅) အတိမာန
(၁၆) မဒ = အမ်ုိးဇာတ္စသည္ကုိ စြဲ၍ မာန္ယစ္မူးျခင္း
(၁၇)ပမာဒ = ကာမဂုဏ္`၌ တြယ္တာသျဖင့္ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ`၌ ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းတုိ႔ ျဖစ္သည္။
ဒီေတာ့ အဲဒီကိေလသာေတြ ရွိေနမယ္ဆုိရင္ ႏွလံုးသား မစင္ၾကယ္ေသးပါဘူး…. ဒါေၾကာင့္ ကုိကံထူး အခုစင္ၾကယ္သြားပီ မစင္ၾကယ္ေသးဘူးဆုိတာ ကုိကံထူး သိမွာပါေနာ္…

ေနာက္တစ္ခု တရားက်င့္တဲ့သူေတြ မ်က္လံုးျပဴးေနတယ္လို႔ ကုိကံထူးေျပာသြားတယ္ေနာ္. ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းတာပဲ ျဖစ္မယ္။ မေကာင္းတာလုပ္ရင္ မေကာင္းတာျဖစ္မယ္လုိ႔ေလာက္ပဲ ကုိကံထူးနားလည္းပံုရတယ္နဲ႔တူတယ္.. ျမတ္ဗုဒၶဟာ ေဖာင္ဥပမာရွိတဲ့ တရားကို ေဟာခဲ့တယ္ေနာ္… ေဖာင္ဆုိတာ ဟုိဘက္ကမ္းေရာက္ဖုိ႔ပဲ ဟုိဘက္ကမ္းေရာက္ရင္ ေဖာင္မလိုေတာ့ဘူး.. ေဖာင္ကုိ သိမ္းပုိက္ထားဖုိ႔ မဟုတ္ဘူး။။ အဲဒီဥပမာအတုိင္းပဲ…ကုသုိလ္ေကာင္းမႈေတြ လုပ္ေနၾကတယ္. တရားေတာ္ကုိ ထုိးထြင္းသိေအာင္ လုပ္ၾကတယ္ဆုိတာလဲ အဲဒီကုသုိလ္ေတြကုိ သိမ္းပုိက္ဖုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး.. ကုသုိလ္ေဖာင္ကလည္း တဖက္ကမ္းေရာက္သြားရင္ သိမ္းပုိက္မေနေတာ့ပါဘူး… အကုသိုလ္ေဖာင္ဆုိရင္ အဘယ္ဆုိဖြယ္ရာ ရွိပါေတာ့မလဲ.. ကုသုိလ္ကုိလည္း စြန္႔ပါမယ္.. အကုသုိလ္ကုိလည္း စြန္႔ပါတယ္။ လြတ္ေျမာက္သြားပီရင္ အားလံုးကုိ စြန္႔ပါတယ္. မလြတ္ေျမာက္ခင္မွာေတာ့ ေဖာင္ကုိ ဖက္တြယ္ထားသလို ကုသုိလ္ေတြကို လုပ္ၾကရပါတယ္….

ကုိကံထူးက ရုိးရုိးသာမာန္ကာမာဝစရကုသုိလ္ေလာက္သာ နားလည္ထားပံုရပါတယ္. အင္အားၾကီးတဲ့ ကုသုိလ္ေတြျဖစ္တဲ့ စ်ာန္ကုသုိလ္။ မဂ္ကုသုိလ္၊ ဖုိလ္ကုသုိလ္။ အေၾကာင္းကုိ ထည့္သြင္းေျပာခဲ့မယ္ဆုိရင္ ခရစ္ယာန္ပရိသတ္က ပိုမုိစိတ္ဝင္စားၾကမွာပါ… ကယ္တင္ျခင္း အစစ္အမွန္ကုိ ပိုမုိနားလည္ၾကမွာပါ. ဒါေပမဲ့ ကုိကံထူး မေျပာဘဲ ခ်န္ခဲ့ပါတယ္…
နာမ္ဝိညာဏ္မရွိဘူးဆုိတဲ့ ဗုဒၶအယူဝါဒကို ကံထူးေျပာၾကားေပးမယ္ဆုိရင္ ခရစ္ယာန္ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမမ်ား ေဝဖန္ႏႈိင္းခ်ိန္တဲ့ အသိညာဏ္ျဖစ္လာမွာပါ…

ေရနစ္တဲ့သူကုိ ဘယ္သူက ကယ္မွာလည္း အားလံုးဟာ ေရနစ္ေနတာပဲ မဟုတ္လား. ကယ္မဲ့သူလည္း ကိေလသာေတြနဲ႔ နစ္ေနတယ္.. မီး ဆယ့္တစ္ပါးနဲ႔ ေလာင္ေနတယ္.. ကိေလသာမီးေတြ မေလာင္ေအာင္ ဘယ္သူက တားေပးႏုိင္မွာလဲ…. ဒါဆုိရင္ ဘယ္သူက ဘယ္သူကုိ ကယ္မွာလည္းဆုိတာ ကုိကံထူးေျပာသင့္ပါတယ္..

တရားက မကယ္ဘူးလို႔ ကုိကံထူးေျပာတယ္ေနာ္.. ဒါဆုိရင္ သုစရုိက္တရားေတြ ျဖည့္က်င့္မယ္သူေတြ နည္းကုန္မယ္ေနာ္.. သုစရုိက္တရားေတြကုိ က်င့္ထားကတာ စိတ္ခ်ရပါတယ္ေလ. ဘယ္သူကယ္မလဲဆိုတာ ဘယ္သူမွ အတိအက်သိတာမွ မဟုတ္တာ.. သုစရုိက္တရားေတြ က်င့္ထားတာေတာ့ မလြဲတဲ့လမ္းပါပဲေလ…. ဘယ္သူမွ မကယ္လဲ ကိစၥမရွိဘူးေလ…..
အားလံုး နားလည္ေပးႏုိင္ၾကပါေစ…

Credit to ဘုန္းေလး

1 comments:

Anonymous said...
January 2, 2012 at 11:16 AM

ေ၇ႏွစ္သူဆိုတာ အၿပစ္ႏြံ႔ထဲမွာ ႏွစ္ေနသူကိုေၿပာတာပါ...လူသားတိုင္းအၿပစ္အတြက္ ခ၇စ္ေတာ္ဟာကားတိုင္မွာအေသခံခဲ႔ၿပီးၿပီးမို႔ သူ႔ကိုယုံၾကည္ေသာသူတိုင္းက အၿပစ္ကလြတ္ေၿမာက္ပါတယ္

Post a Comment